
Gyakran ismételt kérdések
Hogy tudok dobozt rendelni?
Jelenleg egy féle dobozunk van. Bunny Fun Box a fantázianeve, mert játékokat, nasikat és meglepetéseket tartalmaz. Minden hónapban limitált darabszám készül a dobozokból, melyet feltüntetünk a termék neve mellett. A rendelés menetével kapcsolatban kérlek olvasd el a Felhasználási feltételek-et.
Minden termék biztonságos?
A fő célunk a nyuszid egészsége, ennek érdekében minden terméket alaposan átnézünk mielőtt a dobozba kerül, és csak ellenőrzött, megbízható gyártóktól vásárolunk.
Dobozaink soha nem tartalmaznak olyan, a nyuszikra ártalmas összetevőket, mint állati eredetű termékek, magok, vagy puffasztó zöldségek.
Hogy tudok fizetni?
A fizetés egyelőre csak banki átutalással lehetséges. A rendelésről visszaigazoló email-t fogsz kapni, amely tartalmazza a fizetéshez szükséges számlaszámot és a rendelés összegét.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási és csomagolási költséget a doboz ára tartalmazza, így semmilyen plusz költséged nincs.
Milyen országokba van lehetőség a szállításra?
Jelenleg csak Magyarországon belül működik a szállítási rendszerünk.
Mikor adják fel a dobozomat?
Minden hónap 20. napján adjuk fel a dobozokat. A karácsonyi dobozt mindenképpen úgy adjuk fel, hogy december 24.-ére odaérjen.
Mennyi idő a szállítás?
A szállítási idő átlagosan 2-5 nap. Ez ünnepekkor, vagy valamilyen tőlünk független tényező (baleset, természeti katasztrófa, útlezárás) esetén változhat.
Kapok értesítést arról, ha feladták a dobozomat?
A dobozok feladása után email-ben értesítést küldünk a megrendelőnek, mely tartalmazza a szállítási-, átvételi-, és fizetési információkat.
Miért nem érkezett meg a dobozom?
A szállítási idő ünnepekkor, vagy valamilyen tőlünk független tényező (baleset, természeti katasztrófa, útlezárás) esetén jelentősen megnőhet.
Biztos, hogy nem mondtad le az előfizetésedet, és jó adatokat adtál meg?
Ha minden rendben van, és mégsem érkezett meg a dobozod, írj nekünk és megkeressük:)
annasbunnycare@gmail.com
Nyomon tudom követni a dobozomat?
Annak érdekében, hogy a szállítási költségeket minimálisra csökkentsük, nem biztosítunk nyomonkövetési kódot a dobozokhoz. Ennek ellenére a legmegbízhatóbb módot választottuk, és garantáljuk, hogy a csomagod sértetlenül, időben fog megérkezni.
Ha nem vagyok elégedett, visszakérhetem a doboz árát?
Ha nem vagy elégedett a dobozzal, és szeretnéd visszaigényelni az árát, küldd vissza nekünk a terméket maximum 90 napon belül sértetlenül, ugyanúgy, ahogy hozzád érkezett.
Az árát egy héten belül visszatérítjük, a vásárlás során kiválasztott fizetési módon. Egyéb garanciális kérdésekkel kapcsolatban kérlek olvasd el a Felhasználási feltételek-et